lördag 11 februari 2012

Pingxi Line..Sibella Courts inspirerande butik & lugn kväll för mig

Holly min älsklingsnörd..


..vad gjorde vi föräldrar innan all teknik"speciellt hårdvalutan IPhone" som kan uppehålla våra små när vi behöver fixa saker o ting..
håller på att kräla omkring på köksgolvet för att kakla & måla det sista ..
köpte super hörlurar till Holly för att slippa höra bolibompa för hundrade gången och fram med potatis snurror sen är det bara att sätta igång 
..fantastiskt
något som också är fantastiskt inspirerande för mig är
skulle gärna spendera både pengar och tid i denna butik av överflöd av allehanda saker o ting..hittade även en fantastisk järnvägslinje genom Kina ..genom byar och berg..stor mysfaktor..
har alltid dragits till tåg och järnväg  .
måhända var jag en rallare i mitt förra liv
..jag gillar ju både att arbeta hårt och skita ned mina händer.. hmmm..












































..någon som inte gillar att skita ned sina fingrar är mina döttrar..är det verkligen mina gener..?
nåväl Lovisa så smått bakfull hade tänkt mysa med både kompis,godis och bra film..
men hade kanske inte räknat med uppmärksamspockande lillasyster..
medan jag passade på att i lugn o ro skicka iväg några rader...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar