fredag 24 februari 2012

Barnarum i SvartVitt & släpades på stora tavlor ...

Hollys rum är på G..


..har alltid tyckt det är roligast att
..näst efter kök.. göra om barnrum
.där får man verkligen leka fullt ut och det finns så mycket roliga saker att ta fram o göra om..
så dagens mycket korta inspiro inlägg blir min älsklings rum där det sakta men säkert går framåt i det svart vitas tecken..
speciellt öppna förvaringar/garderober är så kul att leka i..
visar givetvis färdiga resultatet senare men då med proffskamera..




























..he..he..jag frågade lite diskret om Lovisa kunde ta och hjälpa mig frakta lite tavlor som skulle iväg idag..
-är de stora..?
-nej då.. vi tar en fika innan vi åker T-bana ut..
hon fick något trött i blicken när hon såg tavlorna
de större fick jag allt ta själv..men vad har man inte döttrar till ,de får allt hjälpa till när det behövs..
kan kanske inte räkna med att de kommer ha mitt Taikonblod i sig..
kvinnan som alltid släpar på saker till olika "ibland helt hopplösa "projekt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar