torsdag 19 januari 2012

Papper i drivor..bokstavslek & ateljé Fjäderholmarna..naam pla



hemsidan till vår lilla sommarbutik & ateljé/tryckeri är ute nu..
dock ej klar så ha tillförsikt
Butiken öppnar för säsongen 28 April
ska bli så skönt att greppa kofoten och börja bygga & fixa för just nu är jag begravd i
                                 tråkiga tidsödliga papperhögar ..ligger i drivor här hemma..
verksamhetsbeskrivningar..aktiebolag,tull,och stipendier..osv
hmm..hoppas jag inte blandar ihop allt och skickar fel papper till fel instans
skulle iförsig vara abstrakt och lite roligt..
..idag tog jag en liten paus och åkte till Ikea ..hade kameran på hela tiden för man vet ju aldrig när det dyker upp något fint..
?
jaha..en totalt oinspirerande liten utflyckt blev det
..ändå så har jag ett bankkonto som ska spenderas på basinredning till nya butiken.
...nu vet jag ju att det ska vara samma hyllor som i mitt kök ända upp till tak med härliga inspirosaker
..och hyllorna kommer ju infaktum från Ikea
..men hade förväntat mig att bli lite mer lockad av annat..
men god/billig frukostbuffé blev det iallafall och fika på det..
ändå hade jag en full kasse av vitt med mig hem
.ljus,servetter och ännu mer ljus..
så jag fick leta upp lite annan inspiro..
håller ju på och vänder & vrider på mina stackars bokstäver här hemma..























det är ju lite svårt att lägga upp en hemsida på en butik och ateljé när jag inte har några bilder därifrån så jag får hitta inspirobilder hemifrån allt jag gör är ju en avspegling från mitt hem
..men tanken är ju att jag ska visa before and after..med början i April
..när kylan släpper..eftersom den ligger på en ö utanför Stockholm ska bli så otroligt kul och spännande.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar