fredag 20 januari 2012

Hårt möter mjukt ..Sourced & Sold & Saras ateljé..Formex i helgen

Hollys lilla samling av äldre spargrisar..apan är min favorit.



..efter en kylig promenad till Djurgården
 ..stannade vi till på Aquaria, in i den tropiska värmen för pannkakor och god latte
..Holly var lite febervarm idag så jag tänkte ta det lite lugnt .. eftermiddagen intogs det glass i soffhörnet och allmänt mysavslappnat..
eftersom Sara har flyttat sin ateljé precis runt hörnet hemmavid så gick jag förbi och hämtade upp några formexbiljetter..
dagens korta inspiro blir Saras vackra vilsamma behagliga ateljé..dessa stegar från Granit som jag skulle vilja ha ett gäng tillgängliga.
.och en aldrig sinande inspirationskälla  sourced and sold 






































stegar hos Granit 495 kronor




Hollys favoritcurrygryta avslutade denna kyliga småhuttrande dag..helgen kommer tillägnas Formexmässan så jag hoppas få lite input ..det var trots allt nästan tio år sedan jag hade butik senast..ska bli mycket intressant vad som fångar mitt intresse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar