måndag 23 januari 2012

Inspirationsdag..Saras vackra våning & Sibella Court...

morgonmöte med nya fotografen hemma hos Sara


..vilken stor energiladdad inpirationsdag..det blir ju så när tre kreativa människor kommer ihop sig och utbyter idéer och planer..
morgonmöte hemma hos Sara börjades med fantastisk frukost men med klängig Holly
..hon brukar uppföra sig men hon har ju varit lite krasslig de senaste dagarna så hon blir förlåten..
eftersom projekten hopar sig och man måste vara 100 % för varje så gör vi endast en lägenhetsplåtning innan Fjäderholmarna..
läs mer under la loba
när man tappat på så mycket inspirationsenergi så måste det ju förändras och skapas ..så här hemma har det hängts om tavlor ..målats..gjort "tråkiga måsten" som tillochmed det var roligt..pust..
intagits både storlunch semlor och gigantiskmiddag med familjen..
dagens inspiro är givetvis glimtar av Saras våning och när jag tittade på hennes vägg fylld med äldre saxar tänkte jag på den Australiensiska stylisten Sibella Court som har vackra saxar till salu i hennes webbshop..



























..hoppas Sara förlåter mig för att fota ned hennes vackra våning med min skräpkamera och till råge på det suddiga bilder
..fantastiskt dåligt..
men till och med det tog inte ned mig på jorden för idag är jag uppfylld av allt spännande som väntas..
och imorgon ska det bli en rutt till Junibacken ..

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar