fredag 9 december 2011

Vita våningar..vinnande koncept & mitt kök är en studio..


mitt kök i centrum idag



..Har haft ännu en julig mysdag på stan med min minsta..
dagen började med att jag släpper in de vansinnigt trevliga kreativa kokboksförfattrna
 Emma Hamberg & Anette Roswall..
som vill låna mitt kök för omslag och inspiration inne i boken ..
fantastiskt roligt eftersom jag har " som ni läst " slitit rätt rejält med allt de sista månaderna..
så Jag & Holly gick en runda på stan med start på Vetekatten..detta fantastiska bageri ..där står bagarna mitt i butiken/cafét och bakar lussibullar både på längden och tvären
..vidare till lilla söta butiken Krabat där jag äntligen hittade den lilla käpphästen som jag letat efter till Holly..den har varit slut överallt..pust..nu kan jag släppa det
..nu får hon "som redan har fem gunghästar" ännu en ridkompis..
vad jag inte kan släppa är denna vita våning i Haga /Göteborg som är till salu..
det fantastiska är ju det vinnande mäklarkonceptet..
inredning/mäklare
prata om Homestyling...brilliant
  































Undrar hur mycket de fick styla om lägenheten..jag själv som jobbat med Homestyling vet ju hur mycket slit det är..att bygga upp ett fantasihem så att det lockar..tyvärr märker jag direkt vad som är stylat eller inte ..men läs mer om dem..


tillbaka till mitt eget vita kök som för dagen är en studio.
.smygtittade på omslagsbilderna och jag skulle köpt boken direkt..blir välldans spännande när de i Mars kommer tillbaka några dagar och ska göra resten ..då ska det lagas mat och duttas o fixas..boken kommer ut i Augusti..mer om detta senare


..här är iallfall två som inte tyckte det var så roligt att inte ha tillträde till köket..speciellt lilla Oliver som för dagen var förpassad fast i koppel ..surare hund fick man leta efter..
Helgen ligger framför mig med mycket tomte..pyssel och en ridtur för Hollys räkning
..det är det enda som existerar just nu hästar & Tomten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar