måndag 7 november 2011

Vita ljusa rum..Prickigt värre eller stå i lera och sörja..


..Holly passar i prickigt..både namnmässigt & utsèende..


...i går var en riktigt svartvit dag..
pendlades stort från svarta gropar till vita ljusglimtar..lite härligt när det pendlar och svänger här i livet.. det är ju förklaringen varför jag inte skrev något igår..hade fastnat i mina bloggar och kom inte vidare..men icke den som ger sig..är absolut inte teknisk..
men jag är j-vligt envis..ger mig icke om det är något jag vill lära mig..
och nu klurade jag ut det..haha nu kan jag leka vidare..
..tänk
om det bara skulle vara nattsvart..svart svart och mörkt med tunga problem..
ingen livskvalité där inte..
det är ju när det mixas upp med dessa ljusa fina vita dagar som gör allt dynamiskt och härligt
..framförallt uppskattar man ju det vita när det svarta kommer
..viseverse





































                           


                             
                                                         tunga svarta bilder..läs mer här
















   ..det vita tillika glädjen i mitt liv & dag är ju mina små..inkl min favvogummihammare i bakgrunden..
sen att jag skrattar högt av glädje nu när jag fått upp/klurat ut hur stängerna i taket i kallskafferiet ska hänga..
.där ska det digna av torkade mumsiga delikatesser..

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar