tisdag 8 november 2011

Fantastiska hyllor som bildar mönster...magiska händer & mjöliga små fingrar..


Holly med favvoprickar

..ja som ni ser var vi på Junibacken idag.
.lovade mig självför ett tag sig att aldrig mer gå dit eftersom de dragit in pippiföreställningen.
.men det är ju inte deras fel utan snikfamiljen Lindgren som vill håva in pengar..
så vi hade en riktigt mysig stund i lugn o ro
..jättebra med "mitt i veckan kort" gå dit ..åka tåg mysa runt..
det är ju så bra gjort allt..sen gå efter föreställningen vid 11..perfekt..
sen går ju dagen i rasande fart..målar..några timmar sen vidare på stan med en massa ärenden som aldrig verkar ta slut..ja en fullspäckad dag med andra ord..
prat om fullspäckad ..
längtade efter några härliga förvaringsbilder..
en riktigt bra hyllförvaring är ju något som är det finaste jag vet..ofta bildas det ett mönster i mina ögon..abstrakt jag vet men så är det
sen älskar jag ju handen både som symbol..och verkliga..



















 




    
  lite nostalgisk blev jag när jag hittade min Mica hand
 ..den har jag haft som logotyp till la loba nu i tretton år..
se upp i vänstra hörnet..























                                           




                                                                   

                     



                                 












. en härlig fikulera stund med Jenny klämdes in också..hon väntar sitt andra barn om en månad..hon såg så där helt fantastisk ut..skimmer över henne som alla andra gravida ..
jag gick upp 37 kg med både Lovisa & Holly .. ni kan ju inse hur stor jag var..lägg till mina 180 .. men kände mig som världens vackraste på jorden..
sen bidde det iallafall  pizzabakning..Holly tycker det är så vansinnigt roligt att baka..
sen att hela köket ser ut som ett slagfält..det får man leva med..så härligt att skapa med sina barn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar