lördag 12 november 2011

Jagar svartvit häst..suveräna ateljévyer & stora metallstjärnor..


..klart vi ska rida svartvitt..honom ska vi ha..

..sedvanlig ridtur står på schemat..härlig utedag med mina kära..
det spritter i mina egna ridknän av många kära minnen på hästryggar..jag var en riktig hästtok..
bara doften gör mig fortfarande alldeles tokig..just det här med dofter är ju så intressant
..kemi..dofter..energi
 sådant man inte kan se..påtagligt med inte synligt..
en fläkt av någon doft kan slussa en tillbaka till otroligt starka minnen
..i moll & dur..
det borde ju det kommersiella ta mer tillvara på...
mer terpentindoft i målarbutikerna och framförallt mer juldoft nu i dagarna..
har hittat så fina metalljulstjärnor som jag önskar mig..
vill ha




                              .











                   




                                                   ..upptäckte dessa metallstjärnor hos..






                         








                                          ..denna bild hittade jag hos mechantdesign






                    
   





                 


..efter friskusliv några timmar behövdes det lite kladdchokladmuffins ..min vän Lotta kom över och vi betade av lite minnen och ska vi funderingar..
känns så skönt att få energin..jag vill ha fester och mingla..prata..dansa tills jag stupar..drickaätagott
Hade alltid fester/drop in innan Hollys dagar..nu är jag en mycket trött kvinna på kvällarna men om något år står nog dörrarna till det Kastmanska hemmet öppna igen..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar