söndag 13 november 2011

fyra kilo Thailök..mansvyer & Japansåg till Far..


Farsdag present och Thailökar till mig..

..jaha då var det slut på friden..
hade knappt öppnat ögonen innan Ralf & Bianca stormade in med väskor överfyllda med godsaker och skräpsaker..
jag fick som utlovat en massa lök..mat och en stor flaska Thairom helt fantastisk god och moralisk livsfarlig..
Holly vältrar nu omkring runt alla sina Thaileksaker som blinkar..glimmar och är så färgglada så man nästan mår fysiskt dåligt.
.kultur när den är som sämst..måste ju dra mitt strå i stacken där med..
annars har det myst hela dagen..
mitt vackra ..rena iordningsställda hem ser nu ut som ett bombnedslag av dylika ting..
hjäälp..
men det är ju faktist farsdag så idag ska jag vakta min tunga hade jag tänkt..
hmmm..få se hur länge det löftet håller..
så här sammanfattar jag dagens man...


                  ..som denna butik som är korad som sju av de finaste designbutikerna av Danska rum..














                                              konstnären Tom Sachs..dessa bilder från The Selby







                                                      .                   tamiser.





              

                                                                . från H&M home

                                       
                                                         




                                                             det bidde en Japansåg istället..



                                                                 ..givetvis från rawmaterial..


                    





..rosaskimrande eftermiddag avslutades med nybakt och andra livsfarliga saker..
Holly gav Ralf en Japansåg..
de är ju så vackra ..snittet blir babylent & piken gick in fast han var jetleggad..
idag blev det ett snabbt litet inlägg för ikväll ska jag sitta bestämt nedanför Ralfs fötter och få mina arma axlar masserade..
det är ju farsdag..
då ska han väll jobba lite också..eller...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar