söndag 27 november 2011

Ibland tavlor..kunder..adventsgott & ännu mer tavlor..

öppethusdagar bland tavlor och mängder av adventsgott..


..första öppethusdagen har gått till ända..det är ju alltid så stressigt ända in i det sista ..
planering är ju A & O..
men det blir ju alltid en annan vinkling med en tvååring som vill ha mamsens uppmärksamhet hela tiden
..framför allt ska hon hjälpa/stjälpa som den envisa lilla älskling hon är..
sen när gästerna stormar in 
..rafsar omkring i arkivlådorna..samlar på hög..
det skrattas ..pratas..planeras..
då kan jag varva ned och njuta ..
av alla de som verkligen är genuint intresserade av det jag gör..
en enorm kredit på att jag gör det jag ska göra här i livet..
så jag lägger in lite snabba bilder från dagen
 ..får ju bara tid att fota innan alla kommer men ni får ju en hum varför jag inte bloggat på några dagar..



















                                                     




































       
...hur skönt är det inte att ta ett glas rött ..lägga upp mina arma stressade ben och se en avkopplande film med mina döttrar  " som uthärdat en stressad lätt irriterad carola de sista dagarna"..
nu ska det laddas upp inför nästa helg..men imorgon blir det inget planerat..
mer fantastiska bilder imorgon..

2 kommentarer:

  1. Så trevligt, är det du som har haft utställning?

    Helena.

    SvaraRadera
  2. absolut..har mina öppethusdagar varje år då jag samlar in de tavlor som är kvar från året..nu bor du långt bort annars skulle du vara välkommen förbi..
    carola

    SvaraRadera