måndag 31 oktober 2011

trängsel på Ikea...passiva konstnärer & nu ska det slipas..





mysspökfikulera på Albert and Jack`s



...jaha en liten sväng till IKEA bidde det idag..kan ju inte var så mycket folk en sådan här dag tänkte jag glad ihågen när jag traskade iväg mot Ikeabussen..
.ja vad säjer man..
nollkoll..
..att det var höstlov det hade jag ju ingen blekaste aning om nu när man inte har några barn i skolåldern..  men jag bet ihop och trängdes på bussen..
ljusen och vita servetter var slut och det kan jag inte vara utan en dag..
målartvätt ska inhandlas på Jula och även en farsdagspresent som jag inte kan yppa ifall att Ralf läser detta..
men resan var heltklart värt trängseln för nuuuuu..
.har julen intagit varuhuset och jag skulle kunnat gå hela dagen ibland dignande granar och smaklöst glitter..
vet inte vem som skrek högst av eufori.
..jag eller Holly
så det bidde även en rejäl pappkasse av tomtebolycka..

några andra som idkar tomtebolycka är ju dessa konstnärer
som fotografen Vincent Leroux fotat..
..älskar deras stela passiva hållning mitt i deras kreativa rum..
fantastiskt..
                                                                   








                                















                                                               












                                                    se hela samlingen här och vilka konstnärerna är..





...så idag blev det trängsel på Ikea...potatismoset är klart på spisen för varmkorven som de har måste man ju inhandla..
hann även få upp grunden av collageväggen i Hollys rum..nu är det bara att överlappa..
och nu ska det handlas basvaror och sen ska det slipas ..slipas..skuras och målas golv därav tidigt inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar