tisdag 6 september 2011

överfulla hyllor..tavelvägga & blivit en riktig nörd..


mysfikulera med de fina

..vilken dag..
har hunnit såmycket
..på listan "dettaärsåtråkigtsåjagskjuteruppallttillsframtiden "
men som vanligt är det ju otroligt skönt när sådant är avklarat
..kan pusta ut och börja på ny lista..
men även roliga kreativa ting har skett i hemmet..min oändliga knivsamling är uppe nu på det nykaklade..
sett olika lösningar som jag ska börja på imorgon..bakbordet är på plats i ateljén ..sååå skönt

vad som också skulle vara skönt är en liten stund i soffan med en bok..undrar när den tiden kommer igen..


tills dess får jag njuta av samlingar som trivs med varandra..böcker..tavlor..konst
om du har det ena så har du antagligen det andra..brukar hänga ihop..





















                                          

















..har ju alltid varit en riktig bok/tavelnörd...men tekniken har aldrig lockat mig..
hmmm..
men nu har jag även där nördat till mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar