måndag 12 september 2011

Ösregn..ny hemsida & intill bord...

helt hysteriskt regnig morgonfikulera

...jag sa till mig själv att ..idag är dagen som jag inte ska göra något produktivt..
 bara vara..
hmmmm..ja det gick ju en liten stund.
.alla mina små och stora projekt lockade på mig så gott de kunde..sååååå..jag både fixade och löste mina troll problem som jag drog på mig igår...
kändes bra..håller ju blandannat på att föra över hela min föråldrade hemsida till en blogguppdaterad sida
...fantastiskt..slippa hålla på med ftp program och dreamwewer..
lite typiskt nu när jag både har köpt och behärskar dem .
.men det tar tid..en tid som jag köpslår med hela dagarna ..


något annat som jag gärna sitter vis är stooora breda bord..där jag kan bre ut mig ...


















David Bromleys hem

















                               några andra som gillar och bre ut sig är dotter och favvokompis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar