söndag 11 september 2011

går troll i allt..rum för böcker & trotsig tvååring..



tänkvärd liten fikulera med tankar på vad som hände för 10 år sedan



...hade bestämt mig imorse att inte blogga idag..
dels för att jag har så  mycket att göra.
.sen att allt det jag ska göra går just nu käpprätt åt.. 
brukar säja att vissa dagar ska man inte gå utanför dörren..
allt konstigt händer..det man ska ha är slut..dit man är på väg är stängt..det välts..snubblas ja såvidare..

idag var det en sådan här dag..
..hade ju inte räknat med att det ska gå troll i allt idag 
...men min envisheten brukar övervinna ..
bara att bita ihop..
eller låta saken vila några dagar och få distans till det så brukar det gå bättre..

































..mitt upp i " allt går åt pipsvängen " så är lilla Holly mitt uppe i sin värsta tvårstrotsnejnejnej ålder..
blir ju inte lättare då ..
men när jag ser min lilla gurka ..speciellt när hon så fridsamt sover ..då värker mitt hjärta av kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar