onsdag 14 september 2011

Butcher ..tassavtryck på golv..& .på väggen




stans bästa Waynes..akademibokhandelns..omringad av böcker med utsikt över Hötorgets höstbelamrade bord..

ni kanske har märkt att jag håller på att utöka min blogg
...länkas hit och dit
 ..nya sidor har kommit och mer ska dit..kul ..
annars har ju..
..höstvindarna  kommit
...äntligen
..finns väll ingen tid på året som bidrar med så mycket energi som hösten..
är jag i farten och produktiv annars så är hösten fullfartframårochdetärsåroligt.
.härligt med skapandet i alla former..
jag frustar nästan av frustration över att jag inte hinner med allt jag vill göra.
.kloning är något jag stöder framtidsmässigt..
något annat jag stöder helhjärtat är vad som fyller våra väggar..
var och en blir salig på sin konst





                     
































..ja vad säjer man...inte på väggen men på golv..
här skäller jag på min familj ..-ni får absolut inte gå på golvet för det har inte torkat ännu..
och glömmer bort hundjäkeln..
men lite fint blev det faktist..
  ska behålla dessa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar