fredag 2 september 2011

konsten att inte bli uttråkad..& låten mig inspireras..






 en sådan händelserik men innehållslös dag
..IKEA hela förmiddagen ..
fann ingen inspiration överhuvudtaget.
inga A-ha upplevelser eller pirr i skaparhänder..
allt jag skulle ha ..
det hade utgått ur sortimentet..
hmm.. ska jag ta det som en komplimang eller..??
så tråkigt som det har blivit..inte ens bassakerna ska man hitta där nu..
så mycket reklam jag gjort för ikea på alla inredningsuppslag..ja den tiden verkar ju gått mot sitt slut.
det är som H&M.. förr kunde jag hitta alla svarta baskläder där..men inte ens det kan jag finna  där heller nuförtiden .
 får leta vidare..
för envis är jag

något som inte tråkar ut mig är dessa unerbara
 bilder för mitt korta inlägg idag..





































                                                                   kolla in golvet..mmmmm



fast ingen dag är väll så tråkig så att det inte går att baka bärpaj..som jag och Holly plockade hos Jenny i sommras..en fläkt av sommaren 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar