söndag 4 september 2011

Sagolik dimma..skapande platser & varför vissnar bladen

magisk höstdag med ballong


..oj oj oj ..idag var en lustfylld magiskhöstdag full av olika mysfaktorer..
på förmiddagen skickade jag iväg dotter och Ralf till skansen så jag kunde jobba ifred i köket.
hann även med en lugn stund med gott kaffe..
 har glömt bort hur det var innan småbarnstiden
..hinner ju huuur mycket som helst på några timmar utan att ha en liten älskling som hänger en runt byxbenen..sen vidare på kalas..
där vi har smaskat i oss för mycket av det goda..
men det jag inte hunnit göra idag är ju att måla...
går det mer en dag utan att ha min målarpensel i hand så brukar jag må lite dåligt.
.även när jag har projekt som inredning eller något annat kreativt..
det är ju därför som jag inte åtar mig några inredeningsuppdrag just nu utan ägnar mig åt mitt bildmåleri.

så vad passar bättre än gotta sig i andras skapande rum...






























från den hemliga Malmövåningen



























..lilla Holly doftar på höströda löv...det som vi vuxna tar för givet är ju ett mysterium för di små..varför vissnar bladen ..?
                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar