onsdag 3 augusti 2011

skapande rutiner..kreativt kaos & diciplin..






ordningen är ställd fikulerastund på gubbhyllan på skansen


...har alltid tyckt att får man en bra start på dagen så sätts humöret därefter..
därför har jag alltid försökt att få till en så god ..mysig start som möjligt
eftersom jag inte är på bästa humör innan min latte...
jag är/ har alltid varit en expert på att sätta guldkant på vardagen.
.kanske för att jag älskar vardagar..och rutiner..
givetvis så ska
  jag själv har snickrat ihop rutinerna som binder samman platser och skapanden som jag trivs att vara i..

tror att det är nog X:tra viktigt för oss som inte har 9-5 jobb att styra upp dagen med dessa.
få struktur och balans på allt måste ha en oerhörd diciplin när man är sin egen chef. 



här är några platser som tillhör någon annans skapande rutiner..
































ja sen finns det ju saker som för mig aldrig kommer bli rutin
..som sann kycklingsmamma så kommer ju detta inte bli en av dem ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar