torsdag 4 augusti 2011

skriver på väggarna..lekulla rum & svalka av tårna..

Hollysdoppa fötterna fikulera i bassängbad

lekfullt är ordet gör dagen..
när jag tillbringat förmiddagen med Holly & vänner skvättandes i bassängen..
sen vidare hem där det ska målas och då pratar jag inte bara mitt måleri utan har skämt bort Holly att hjälpa mig grunda mina målningar .
så då har det skvätts färg överallt där med..
men fint blir det .
har lovat lilla Holly att för varje utställning jag ska ha framöver så ska hon få ha en egen tavla med också..
sen gäller ju det att muta någon som vill köpa den
 ..annars


något annat som är lekfullt
  är ju leken ..hej vi gör fint på väggen..





 

                 


 




 

                                                                         fint mitt i NY



 
                           

 

                                                                                                                                              

                                                    
                                                                             

                                                                         



 
                                                       finns mera tapeter med text


                                               eller leja en graffitimålare att göra en vägg ..



 





 

kom in på Macdonalds häromdagen och detta var på väggen
tillochmed där ..
ja kvällen är fortfarande ung men det är dags att leka "nu måste vi sova" med motvillig Holly...
mot nya äventyr imorgon... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar