onsdag 17 augusti 2011

lust att förändra .. det sitter i väggarna & rum med Det..


Holly fortfarande på strålande humör vid fikulerastunden

är så glad att jag har fått denna kreativa gåva..denna kraft att alltid göra om skapa och vara kreativ..kanske fyller jag mitt ensliga rum som ekar där inne..
hmmm...

från själsliga tomrum till rum med fyra väggar..
..vissa rum som jag kommer in i eller fastnar för när jag bläddrar i magasin eller på webben ..
som har
 ..det med stort D
..oftast är smaken inte alls lika med min utan ibland helt tvärtom men det är något som gör att jag inte kan sluta titta .
.riktiga måbra bilder som oftast startar lusten till att förändra..skapa nytt  ja leva fullt ut..
oftast är det kreativa rum där skapandet sitter i väggarna men sen finns det något annat..
som jag inte kan ta på ..




 







 

                    



 




















 




något annat som är ...det.. är att avsluta dagen med lite kulinariska godbitar framför TV med lilla familj...samlas runt godsaker förgyller ju verkligen ens vardag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar