måndag 22 augusti 2011

På jakt efter sköna sovplatser...ett monsterbarn & ett mönsterbarn..



vilsam lugn fikulera med allehanda godsaker

kände att jag behövde trösta mig lite idag..
frossa i godsaker gör ju en alltid på bättre humör..
efter en intensiv ..
omtumlande dag som har utlöst både det ena och det andra ..
men med bra harmoniskt resultat ser jag fram mot att lägga mig och slötitta framför TV:n som jag aldrig hinner nu förtiden då varje sekund av ens tid är uppbokad..
just sovrummet vill jag gärna ha så lugnt som möjligt..

förr var jag rent av asketisk när det gällde sovplatsen  ..
ingen elektronik..
inte många lampor..
mörkläggningsgardiner och lugna väggar..
detta har jag ju ..
kanske inte frivilligt gått ifrån ..
men tanken är att det är så jag skulle vilja ha det..   
men som sliten småbarnsmamma så vet ni ju hur det är att aldrig få sova...

                                                  
                                                           önskar mig sköna sovplatser..                           
















                                                                                     

               



                                                         



                                                                                                  
                                      








                          ..brukar säga att jag fått ett mönsterbarn och ett monsterbarn..
                  .Lovisa sov hela nätterna ..var lugn och satt vid min sida hela sin uppväxt..
              Holly ..ja vad ska jag säga ..älskar henne men hon är verkligen ett vildvuxet unikum..















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar