måndag 1 augusti 2011

väggarna fulla av tavlor ..foton eller enkel spegel

Holly stirrar ut turister vid stadsfikulerastunden idag

så har ännu en dag gått i vårat liv..
.tiden går så snabbt ibland så man blir mörkrädd..
        men jag får oftast mycket gjort..
inte för att jag lever mitt liv för att endast prestera.. som jag tycker samhället omkring oss bygger på..
utan göra saker som jag mår välldans bra av
...umgås med mina döttrar..måla...skapa..äta gott och försöka skratta flera gånger per dag..det mår jag bra av..
något annat jag mår bra av är ju att titta på spännande bilder/hem
..tack o lov för nätet som låter mig glutta på dörren intill andras hem innan webben  köpte jag alla inredningstidningar som fanns ,nu räcker det med favoriterna.

 
här har jag gluttat på ett av min absoluta favvisar
..väggarna..från helt hysteriskt till det enkla..




                 jag älskar gamla speglar..inte alls nödvändigt att kunna spegla sig i dem.. 








 helt hysteriskt underbart..jobbar på en vägg i Hollys rum med bilder som ska överlappa..typ anslagstavla med fina bilder..


                      här är det mest de läderspruckna fotäöljerna som får igång mig..









 





efter en kort & enkel bloggning så...avslutar med mina smultron som äter eftermiddagsglass framför vår tavelvägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar