fredag 19 augusti 2011

Industrilokaler..mc i rummet & mer rock ´n roll åt mig tack..




Hollyhumör min rock pingla..smaskar på mjuka saftiga plommon


från mjukt till hårt..
tegelväggar var ordet för idag..
här har jag slagit ned min köksvägg och var fullkomligt övertygad att det låg en liten gullig tegelvägg bakom och väntade på mig...
men sen uppenbarades det tre olika väggar bredvid varandra...
och ingen var tegel..
hmmm.
..har alltid tyckt att det ligger rock ´n roll över tegelbyggnader..
sådär grovt..rått..men ändå heeelt underbart fantastiskt..
liiite av den Amerikanska western romantiken á la industri...som jag är såååå svag för..så jag får väll dream on ..
för här hemma andas det inte rock ´n ännu..utan endast damm




som min vän Sara som har en äldre upplaga MC inne i sin fantastiska lägenhet..
                 saknar min veteranmoppe som stod i vårt kök när jag byggde upp lolas..
                                            sådan feeling när färdmedel står i rum..

..


















                                       sveptes iväg av dessa tidsenliga fantastiska herrar..


    










                    nu blev det lite läroverk över det hela...men det är ju jag svag för det med...














en tidig bloggning idag..
jag kan ju även låtsas att jag drar iväg...bilden av frihet som följer så många av oss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar