fredag 5 augusti 2011

ingen semester en livsstil..sköna ateljéer & sköna sommardagar



fikulera i kärlekens tecken


ännu en dag vid vatten..
vad ska man annars ta vägen i värmen ..puhh
ut måste man ju på morgonkvisten..
mysigt och härligt..
fast nu börjar jag tröttna på denna värme
..jag en älskare av kylan och mörkret..när kommer ni ..?
jag blir ju så rastlös efter några timmar ute..
när vi betat av fyra fikulera på raken..badat & plaskat..lunch ovanpå..
 då är ju klockan slagen tolv och man kan äntligen bege sig hem för att greppa penseln..
har aldrig förstått eller haft detta som kallas semester..
semester från vad
..mig själv..eller.
fast jag erkänner att ibland skulle det vara skönt att komma ifrån Carola Kastman en stund..hmm 
 men när vi är på längre resor så ligger ju förvisso penseln nere men hjärnan planerar och finner inspiro..
det är ju en livsstil som jag aldrig kan eller vill ta semester ifrån.. 
                                                              " ickesemesterlivsstil "

                                    






              



                                                           





























                                                                      


    ..sen finns det ju något annat som jag inte heller kan eller vill ta semester från..
                                                                      min mammaroll..
           och något som är bra med denna sommarvärme är att man kan utnyttja våra uteplatser..
                                     så en liten avslutnings på vår balkong avslutade dagen




                                  
                                                             








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar