måndag 29 augusti 2011

kakel ända upp på väggarna...projekt kök &nybakt morotsbröd



Holly ger sin syster axelmassage på fikulerastunden
.. ivår familj är massage och klia  på ryggen lika viktigt som mat ..

en helt okey dag med några svackor/motgångar som var oväntade men till slut ordnade det upp sig och dagen artade sig riktigt bra projektmässigt sett..
har fått rejält mycket gjort och började måla över en del stora målningar som har legat som ett ok kring min hals..
och de börjar bli riktigt bra ...nu börjar förälskefasen ..blir så fäst vid dem..
.var i mitt målaresse idag..ville aldrig sluta..
svårt att ha familj som jag måste rätta mig efter när det flödar av skaparkraft..tiden..tiden..
är så abstrakt..förundras jämt..
men men allt måste ha sin tid och Hollys första år på jorden går ju så fort..
måste ta till vara på dem..

ja vad som också flödar är ju mitt skapande av kök..det hjärtat är fullt av talar munnen..
 nu flyttar jag mitt köks skissande till kategorin ..projekt kök..
många kakelbilder blir det...


                  




                           














































härligt nybakt med saftiga kryddkorvar..ett glas rött
och 
mys med döttrar i stora soffan 
är så berikad

    



                          




                   



             



                                                                                                                
                                                                                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar