tisdag 9 augusti 2011

drar i vintarm och vattnas i gom..överfulla bord & njuter av dagen



Holly njuter färsk kanelbulle



njuta var ordet för dagen...
av mat...kulinariska godbitar..min älsta dotter var förvånad om det inte var trerätters varje dag när hon kom hem från dagis/skola..och min minsta märker redan skillnad på olika oliver och om osten är gjord på get..får..ko..
..mmm..bortskämda små lymlar..
som sig bör..
.ja som ni förmodligen märkt kretsar mycket av mitt liv runt matbord..i kök..om mat och jag har även i åtta års tid jobbat x:a i en ostbutik så jag kan nog påstå att ost det kan jag ..
och dukning av middagar är bland det roligaste som finns..det är precis som med inredning
..lek..våga och gå utanför de flesta gränser så blir det alltid bra..
tyvärr så finns det ju inte så roliga bilder att visa upp de flesta är ju sönderstylade..men visst vattnas det i gommen och drar i vintarmen när man ser ..














































 det bidde iallafall kräftor hemma hos Kastman idag med överflöd av ost
..kantarellstuvning och annat mumsigt..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar