måndag 18 juli 2011

I stormens mitt.. Vilsamma bilder & Jazzkväll på Gubbhyllan

stadsfikulera med mina hjärtegryn..i djupt givande samtal



just nu stormar det ordentligt i mitt liv..
mycket på gång.
.förändringens stormvindar..
jag tycker förändringar ofta är av godo..det gäller ju bara att försöka dra sig in till stormens mitt ..
navet .
.så man inte flänger omkring runt..runt..blir mörbultad
och det kan ju vara en konstform bara det att hitta lugnet i stormen..

min inspiro är lugnande vilsamma villvarai bilder men även tänk om jag...






















































































men istället väntar en kväll i jazzens tecken


                                   är det någonstans jag finner lugn och gläjde till livet ..
särkilt när det stormar..
så är det med penseln i min hand ..då försvinner tid och rum..
och samma sak genom musiken .. och vara med mina älskade döttrar vilken tur att jag har allt detta i mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar