söndag 17 juli 2011

lot of..sakletar sortering

morgonfikulera intill strandkanten




mmmmm...efter fem timmar på öde ö .. har jag & Holly fikulerat flertal gånger..vadat i vattnet..plockat mynta..stenar och har haft det väldigt livskvaliteaktigt
så nu har jag bättrat på min livsenergi
...en riktig lisa för själen helt enkelt..


andra saker som är en lisa för själen "iallafall för mig" 
jag vän av ordning..
är ju sortering av alla mina ..saker
 nu på sommaren är man ju mest ute och myser
 så och då halkar ju hemmet efter lite ..
men när mitt älskade höstmörket sänker sig över staden då vaknar min sorteringslusta till liv..






                                                       


                     
                   




                                                                



                                 
                                                          
                                                             ..i några av dessa lådor


                                     vackra verktyyg och alla mina skruv / spik samlingar



                                                                  & dessa antika ur



                                                
    



                 
       





                                                     





                                                     



                                                          



                                                              mörkret sänker sig över vattnet ..
                                                                      min vän hösten är snart här..
                            så man kan vara hemma mer och får organisera upp sitt bråte/kärlekar ..
                                                          
                                                                        en självklar lisa för själen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar