måndag 11 juli 2011

Små avtryck på världen & before I die av Candy Chang

fikulera med nybakt rabarberpaj..mmmm..kolla in  fräcka tjuven till vänster..de vet vilka förvirrade offer de ska gå till


alla vill ju efterlämna sina individuella spår här i livet.
.brukar tänka på mina tavlor som hamnar hos människor som jag inte alls vet vad de är för några..
de kommer kanske gå i arv till deras barn och om många år när mina dagar är över på jorden så kommer de kanske titta på tavlan och undra
 " vem var hon den där Carola"..
kan väll säja att det är mina avtryck åt världen
..här är en 
 kvinnlig konstnär som rockar loss världen över i olika offentliga installationer..
     hon vill göra världen ..städerna vackrare och bekvämare för oss människor i stort och smått
Candy Chang



                          
                                                
                                                                                    







                                                               vackert och tänkvärt



                                                            pågång mer av denna kvinna




                                                                         läs alla ..här

















 när jag fick barn och betraktade mina små så undrar jag ju givetvis vad för avtryck de kommer att göra i sina liv..
får hålla tummarna så avtrycken blir bra ..
starka och minnesvärda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar