lördag 16 juli 2011

Kreativt kaos & Ordning på torpet


mörk dramatisk mötte mig ute på ön...fikulerastund under parasoll..i det svartas tecken

då ska vi sova på ön..
under måsarnas gälla skrik och båtarnas tuffande utanför..
mys.
.lagom mycket folk för endast strebrarna åker ju ut hit under sådant här väder
.konstigt tycker jag eftersom vattnet är väll aldrig så vackert som under en mörk himmel..
men skönt att slippa trängas..
sen när vi vaknar imorgon så är det bara jag ..Holly och alla fåglar här..

eftersom detta är en hantverksö så är det ju givet att visa andra skaparplatser..

må brarum







..kul med nya changer som calligraffiti  nya rock´n roll tag 





































                                                                           

                                           
                                 




lite underligt att nu femton år senare sitter min andra lilla dotter på samma bord och trycker med samma bokstäver som Lovisa
..cirkeln är nu sluten ..eller nåt...

                    själv sitter jag kvar på samma stol vid vattnet med mina vänner
                                                             och dricker ett... glas rött...

1 kommentar:

  1. TACK för idag Carola...du är världsbäst! LOVE YOU

    SvaraRadera