onsdag 20 juli 2011

en bok i min hand..rum för böcker & Gubbhyllans cheddarsmörgås


 gubbhyllans cheddarmacka bidde fikulerastunden idag.
.Holly plockar iordning sin egen macka ..
som sann gourmand vill hon ha mycket pressgurka..


idag var det en sådandär sommardag som det skulle det vara perfekt att ligga och mysa under en björk i en hängmatta
..sådär lagom soligt med lätt bris..
tänk lövens prasslande och skuggspelen över en riktig bra djupdykande bok..
suck..
ja detta var tiderna innan barn och annat stress..
men jag kan ju få drömma..
&
vänta tills den dagen kommer igen



                                                                                                                                                                             




               

                                                     kom ni ihåg de gamla lånekorten..
                        så länge sen var det ju inte men idag verkar det verkligen vara fossil








                                 



                               







..på kvällarna när jag har bloggat en stund..
slötittat på dumburken och lägger mig med en bok i min hand..
 kommer inte en sida ..
förren jag sover ..
kväll efter kväll samma sak..
det är ju bara att inse..
allt har sin tid och jag har inte boktiden just nu..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar