torsdag 16 juni 2011

Hos SomSara i gamla stan & ingefärste

 
en enkel fikulera vid köksbordet bidde det idag

idag hade jag som projekt att ta några målningar till Gamla stan och lämna dem i Saras butik..
.men det vill inte min fysik....
Tänk vilken livets lott jag dragit som fått min starka kropp..den har stått ut med mycket slit & knog den ..
alltid lika stark och superseg .
Men så åker man på en ynka liten förtjylning och blir gnällig som ett barn/man..
Tackolov så är jag nästan aldrig sjuk..
Är man van och bolla betong så vill man ju inte sitta hemma och yla.

jaja så nu visar jag liten inblick 
hos min ljusa hälft
 vackraste..duktigaste Sara 
och hennes lilla butik/ateljé somsara på Österlånggatan i gamla stan..
..








                                                                   se mer SomSara..


























                                                   en del av bilderna har jag lånat av 
                       Hanna Rössner gå gärna in och titta på hennes fantastiska blogg..





inte nog med vacker butik..går man ned en trappa öppnar sig stans vackraste lokaler..där har Sara blandannat sin ateljé 

  detta var en liten inblick i hennes butik..kommer återkomma till Saras skapande värld senare ..
finns så mycket att visa..tar liksom aldrig slut
avslutar dagen med varmt ingefärste med honung/citron..har kurerat min kropp hela dagen så imorgon ska jag vara igång igen,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar