måndag 13 juni 2011

tanka på lugn energi..konstnärshem & tårtrester överallt..

morgonens fikulera intagandes tårtrester framför morgon Tv

jag tycker om när det händer ..full fart framåt..
projektmänniska som jag är 
men det bor ju även en liten introvert streber i mig ,som bara vill sätta sig ned & ta det lugnt mellan alla blåsväder som livet bjuder på ..
           då tycker jag om att uppsöka rogivande platser..skjunka in i mina böcker
..eller bara vila ögonen på något vackert
..gärna som dessa platser som andas lugn energi
som denna Belgiske konstnärshem..


                                                      


                                            ..få sitta & filosofera med denna Belgiska
                                           konstnär  mer av hans fantastiska hem






                                




                                              







.. efter dagens slut greppa ett glas rött vin och få gå ut genom dessa fönster till den soliga uteplatsen..
då har jag bloggat tidigt denna dag och tankat på mer energi för att ta ta tag i nästa kalas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar