fredag 3 juni 2011

Härliga industribyggnader..& letar själv vidare

dagens fikulera/frulle på Saras fantastiska balkong


när man varit hos Sara så vill man byta liv eller något..
hon bor i en sådan otroligt fin rymlig"villevillekulla"våning mitt i centrala Stockholm med en fantastisk vy över takåsar
och jag som samlar bilder från alla världens hörn måste ju erkänna att om  jag skulle se Saras hem på webben skulle jag blogga jämt om det..
men som sagt vi sparar på bilder tills senare.. 
min inspiro denna dag är andra hem som jag bara andas rymd och plats..ruffiga tegelväggar..mmmm





























...vad är det med ruffiga industrilokaler som tilltalar så..
förvisso ligger det i tiden nu ..
men min tanke för några år sedan var att hitta en övergiven lada..industri och starta om mitt liv..
få se vad framtiden har i beredskap..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar