lördag 4 juni 2011

tavel alternativ


mummafikulerastund i skuggan


..ja nu stundas alla kalas för fira lilla Hollys två år på jorden..
så då måste ju det rensas/röjasupp i alla högar som samlas..
och jagvetintehurmångatavlorjaghaaaaar..
hade en gång smeknamnet " tavelCarola" ..
.ändå är det inte mina målningar som står överallt utan de gör jag ju mig snabbt av med..
utan det tillkommer en massa hela tiden..& ibland bliiir jag så urbota led på allt..
skulle vilja bo asketiskt/uberminimalistiskt ..
kanske med något av dessa tryck/installationer på en hel vägg ..
sen inget mer..































..jag är ju den totala motsvarigheten till minimalist..
men dessa två ord har jag tryckt någonstans på alla tavlor som jag gör..
de säjer så mycket om hur jag är..känner ..tänker..och framförallt lever..
one way or the high way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar