söndag 26 juni 2011

Blir förälskad i miljöer ..& fynden hittar mig


 stadsfikulera innan sakletardagen börjar
 

 
...ibland när man kommer in i vissa miljöer som trycker på någon sträng inne i mig ..
blir jag fylld av en känsla som liknar förälskelse..
 blir upprymd.
.hjärtat blir större och jag fylls av måbra enorfiner.
.det märks att de som bor här verkligen har hittat saker som de tycker om..
då blir jag liksom kär i både rum och otroligt nyfiken på
 " vem bor här"
 eftersom hemmet speglar en själv så måste jag ju älska att vara med den personen också.
.eller..hitills har jag inte blivit besviken..


här är just sådana förälskelsemiljöer..

        











     





                                                        







                              









                     



..där var han ju...avslutar med en liten kärlek som fann mig på loppisen i dag..det är ju aldrig jag som finner utan tingen kommer liksom till mig..
och så har jag ju alltid varit
svag för starka knasiga udda män..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar