måndag 23 januari 2017

Nobis..Fridays..Haymarket UrbanDEli..namne it & fullfartframåt i Stockholms natten

därserman


varför har man årskort på Skansen
Jo för att hänga på Gubbhyllan 
sen att det råkar vara stängt
typ hela vintern 
är ju ett extremt stort frågetecken
skansen .....ett jäkla skämt
inga djur...inga fik
fantastiskt
stackars vindpinade turister som luras in i detta dyra näste som siar om mycket mer ger inget
nåväl
annars har jag haft det sådärfantastiska dagar som bara Kastman kan ha
varvar mina barrundor...fikarundor på formex..skridskobana och kroghäng
sen att maginfluensan från hell dök upp
kanske bara var av godo
för då
måste ju jag stanna upp
ett litet existenstag
full fart framåt
eller justdoit
yepp
glimtar från dagar som passerar revy




















































































mysiga stunder med mumsbitar på målarbordet
klingeklingelikångiglasen
och
YES har börjat dansa igen
herregud vad jag saknat detta 
Tack min lekamen att jag tvingade iväg mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar