söndag 15 januari 2017

Bockat av ännu ett år..Gondolens kök..mina älskade ungar & Livsgalen

ok,,,,ännu ett år som jag bockar av på livets karta


firandet svullanet mysfaktorn äro givetvis på topp
tänk vad berikad jag är som är omhuldad av så mycket kärlek
Tack
är omringad av så många fina vackra ting
Tack
att jag har möjlighet att kunna unna mig så mången kulinariska mumsbitar och härlig dryck
Tack
få möjlighet att lära känna...finna...nya varma nära vänner
Tack
min korta inspiro
är dagar som passerat
allt med färgfläckar..målningar på tork
Gondolens kök
vad är färg vad är tårta
Haymarket
mångalen matgalen kärleksgalen 
eller endast 
galenilivet
..........
till mina älskade fina ungar säger jag 
..-let the music never stop...!!!




























































middagar hos fina vänner
en sådan njutning att kunna sitta ned i vänskaplig stol inta mumsbitar gjorda med kärlek
låten detta mitt härliga liv 
få fortsätta mången år till 
Tack








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar