söndag 11 december 2016

Julnörderi ..Lusseverallt & Granarna på plats..



då känns det skönt för ett intensivt hjärta
att
kunna boka av den långa listan som uppstått de senaste månaderna
när jag haft lite väl mången projekt
 och inte haft tid med mina käranära
som
att jag lovat vara med en hel dag med Holly i skolbänken 
....
vilka hjältar
de är 
lärarna
jag var fullkomligt slut efter endast futtiga sex timmar i detta hullerbullerhögstavolymröreri
vilket kakfoni
hur orkar de
och
förstår nu min lilla hjälte
att hon är trött efter skoldagarna
..
vidare har middagar avnjutits...lussediscon och andra kalasäventyr
även fina granarna är på plats
de står där och siar om mumsliga dagar som komma skall
allt medan jag vältrar mig i den ena sockerchocken efter den andra
hela kostsockercirkeln 
 tomtegröt...knäck..och avnjuter hejhejhejdlöst av 
världens absolut godaste uppfinning
julmust 
















































































..saffranskakor..loppissäckfynd och tomtesteg som myser
min vardag
fram till jul ska det lussas...pyntas både hos den ene och andre
även mina julgåvefrukostar börjar inledas med start nästa vecka
myserliumbubba
i detta mitt sköra bräckliga liv som Kastman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar