tisdag 27 december 2016

Farväl Jul 2016.. & Välkommen 2017 dig tar jag direkt till min själ


sorgligt


att min bästa tid på året är över
en sann julnörd har talat
känslan av tomhet när juletiderna är över ..är likvärt den tomheten när man jobbar intensivt för att ro i land ett projekt utställning ...
..Puff...poff.................................... så var allt över
mmm...längtar redan efter nästa jul
även om jag ser fram mot nya året då rutiner infinner sig
mitt måleri tar kraftfull start
väntar jag på nästa års tomte
ja tomten iår var ju verkligen av rock kaliber
sötnos
min inspiro är verkligen mysfaktor i Kastmanska hemmet
tyvärr med endast få bilder ...då min dator meddelat mig att hon går på sista refrängen
vilken tur då...att rean har infunnit sig på stan
även
fällt någon tår åt årtidernas absolut bästa julkalender
kommer ju aldrig komma någon som överträffar Selmas saga
och
så skönt att skapa nya traditioner
med julbord a la Asien













































































överallt
är 
Ragnar
denna lilla behagliga skapelse
så intressant att följa vad det blir utav våra små gryn som vi närt vid vår barm
även om det kändes oerhört tomt att fira Jul utan min älsklingsLovisa vet jag ju med förnuftet att hon har det bra och håller på att skapa sitt eget liv sin framtid..
nu
står jag reda
välkommen 2017
jajäklar vad det ska skapas
så berikad










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar