fredag 3 augusti 2012

smaker som man bör inta innan man dör & omstyling i butiken

omstyling på gång


...fina varma soliga kulinariska dagar har förflutit i våra liv...
dagarna går så jäklans fort ...hinner inte med allt jag skulle vilja göra..
får spara det till nästa säsong ..
för nu går vi in i en lugnare mindre intensiv period här ute nu när sommarsäsongen börjar närma sig sitt slut
i dagarna hade vi denna fantastiska vin provning som intogs med trevligt roligt sällskap.
fick även njuta av dessa kulinariska drömmar utan en liten Holly som pockar på ens uppmärksamhet hela tiden..
för nu är hon tjenis med alla här omkring så jag såg inte röken av henne ..fick ringa hem henne vid tiotiden då hon nöjd och belåten kröp ned i sängen..
då hade jag med två andra damer gått igenom "smaker som man bör inta innan man dör"..
och jag erkänner att det var himelriket för smaklökarna..favoriten var givetvis tredje flaskan "Amarone" med 36 månaders reggiano"
.mumma..sen att jag hade en lätt baksmälla som hängde kvar hela nästa dag..det var det värt
min inspiro för dagen är dessa kulinariska mumsbitar blandat med min för dagen omstylade hylla







































...min lilla älskling som hunnit med både grönan och junibacken i dessa dagar..
imorgon skippar vi både prideparaden och music & art på skeppsholmen " även om det sved i själaskinnet att missa Patti Smith idag..men men ..sköna kvällar och mornar väntas på ön
OBS..
ni får ursäkta de grusiga och mörka bilderna ..har fått en ny fin dator ,eftersom den gamla bestämde sig för att lägga av..så har inget photoshop..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar