torsdag 3 november 2016

Monsterdiggare har jag alltid varit & Hjälp projekten hopar sig ....

en virvelvind eller tromb drar fram på stan
ingen fara 
det är bara Kastman
eller 
är det fara
mmm..nu i dessa spöktider är det nog det
jag går alltid al in i allt jag gör 
med hull och hår
som man säjer på redig svenska
älskar Halloween
monsterdiggare som jag är
det är middagar kalas..dekor
och Hollys Fest Operationsalen Rumpa är nu för tillfället avstängt till nästa år
det
har bakats Zombierump tårtor..lagt nutella i babysblöjor och hallonsprutor
ja
ni inser nivån
fantastiskt
och när Hälften av barnen grät innan de kom över tröskeln
gjorde ju den elaka syster nlodtörst mycket nöjd
de ska härdas de små liven 
varning för läskiga bilder
























































uppblandat med dessa hemskheter råder en varm kärlek
till mina barn Holly & Luka
katter & storasystrar
nu
full fart mot mitt årliga öppet hus
sen blir det sedvanliga julskyltningar
November är ju den månad jag igentligen inte ska ha massa bjudningar och andra åtaganden 
men whatthef....
man lever bara en gång
och snart är det 1Adven
då rör inte konstnären sina penslar...utan sätter in julnörderiknappen 
det ska ätas risgrynsgröt...glöggskaintas..rulla runt på stan och vara allmänt julnördig
fantastiskt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar