måndag 30 maj 2016

Pippilångstrumpmorsor äro vi allehopa...&Eufori över färgpigmentburkar


härlig morsdagmorgon med sötafinagåvor
mysfika på stan innan loppis ...vidare till båten


vi pippilångstrumpsmorsor måste ju firas
jämt
och med besked
såävendennasoligadag
är berikad att få ha de finaste runtomkringmig
med livsglimt...glupskhet..vildhet och hornen väl bevarade
myser vi i varandras sällskap
detta är min inspiro
tillika 
att jag satte kajalpennan i ögonvrån när jag såg reprisen av trädgårdsdrömmar
..programmet vi blev tillfrågade men vår producent sa nej
grumf
det var ju riktigt bra program
speciellt 
med gamla fönster i container allt a la Kastman
hmmmm...får nog ta tag i detta vid något tillfälle
vi måste ju visa Svenska folket hur man skulle ju rocka ännu mer






















































vidare har jag haft julafton här hemma då den ena färgpigmentsburken efter den andra öppnats
eufori
och
hänryckt
gerjagmigikastmeddessagodsakerpåengång
Holly har lagt sin första disco som skoltjej bakom sig 
vi har invigt Röda villan 
fullspäckat
fullmatat
och
fullvindruckit
well
imorgon ska jag få stå med penslar i hand igen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar