tisdag 24 maj 2016

Intensiva dagar fyllda med festligheter...Händer saker på holmen & Härliga möten som berikar ännu mer

skönt att veta var man ska gå ...ibland
även ...............om jag flyger mest
ännu 
mer spänning när skyltarna byter nya platser varje morgon
...
mmm..stadsvirringsvandringar till mina fina lugna mornar vid vattenkanten
bredd...nyanser och motpoler
tyckerjagom

min fina holme
har blommat upp
är andra fina ord som beskriver 
detta ställe jag har så nära mitt hjärta 
öfesterna avlöser sig själva....energin är förändrad...till godo..
detta kommer bli en fantastisk sommar
nu när chokladtillverkning...nya härliga ställen poppat upp precis överallt på ön
just den energin som frigörs när hjärtan brinner
detta
 är givetvis min fullspäckade inspiro





































troll
jag har närt ett litet troll vid min barm
älsklingen hade avslutning på djurkursen idag ....firades inunder fantastiskt skuggspel
nu kommer kylan igen
men vad fantastiskt
då är det legitimt att få stå inne och måla
dagarna går fort
nya energier och möten jag vet kommer berika mig ännu mer
livet är ju så oerhört bräckligt...kort och skör är den lilla linje vi går på
leva älska njjuta
vad annat ska vi fylla våra liv med




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar