söndag 19 juni 2016

I stormens nav...eller hänga ute i virvlarna och slänga

det finns några ord som jag inte kan stava till

vänta
och
ta det lugnt
...
jag är fasen ett stort skämt 
när jag rusar genom livet..vadar i kalas..firanden..projekt tillhögerochvänster
allt
medan
jag säger till alla omkring mig
snart
snart
kommer jag kunna ta det lugnt
detärvällturattjagharminapenslar
jag får andas lite mellan varven
veckorna som passerats
har min älskling nått sjuårsstrecket
hon firades i dagar tre
bullerobång
och skattletarjakt iband spöken...arga korpar..häxor och goda feer
såklart
sen har fina Morris tagit studenten...invigt chokladfabriken..karusellåkning mellan varven av andra kalas.
.skolavslutningar och allt vad detta innebär..
även försökt skrämma ut Saras lillkille med champange..
well...ihopplock av mina ännu intensivare dagar



















































































tänk
vad bra detärdå
att heta
Carola Kastman
så att man fixar det villsäga
nu
kommer snart stormen av turister
hmmm...och jag som tänkt vila upp mig tills dess
..men
har ju faktiskt någon dag att göra det på 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar