onsdag 20 januari 2016

Kulinariska Supper...& Broderiklubben som bär vidare arvet

sedvanligt firande



med min fina ljusa hälft
på 
efterlängtande Supper
efter att rensat iväg sista eftersläpandejulskyltning
var vi värda att äta fantastiska minirätter och dricka gott 
älsklingsvännen är ju gravid"härligafantastiska" så rött i mitt och tunt i hennes
oerhört berikande som vanligt
när mörkretochljuset förs samman
även fantastiskt att jag inte kunde hålla mig att lägga in en inspiro på denna blogg ..
fick nys på dessa härliga gäng som tagit broderi till rockande höjder
mången skratt när jag betade igenom bild efter bild
..nogendastkvinnorsomfattargrejen..
finns ju inget mer härligt ting som inte är vad första skenet säger
de sitter som alla kvinnor genom historien har gjort..
bara det att orden har ändrats till
vulva..vibrator..fuck
fantastiskt kul 
tyvärr verkar de endast ha instagramkonto
därav utklipp från
även glimtar från gårdagskvällen på Supper






































































...Sara..
älskar dig och förstår att på nästa roadtrip har vi en litet nytt knytte med
fina tider väntas
även längtan till Skåneland gör att jag måste jobba på en utställning  där
ty det är ju mest skåningar som köper mina målningar 
även fram för 
mer
 utanförramentänk
det berikar









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar