onsdag 27 januari 2016

Dansande Alterego..Nu åtar jag mig mer inredningsuppdrag & Stipendiumveckan har påbörjats




ett

oerhört kort och informativt blogginlägg
från
en dansande falsksjungande konstnär
..
mina dagstimmar fylls av målning
kvällarna av
inköp och planering av butiken och tryckeriet
denna säsong kommer vara mer än maxad av allehanda kulinariska mumsbitar..
.delikatesser .
.läskande drycker.
.hattar och andra fägringstor
allt med ekologisk..miljövänligt tänk
fantastiskt mysigt att planera till mina fina dagar på ön
har även
har åtagit mig mer och mer inredningsprojekt...skyltningar och homstaginguppdrag
nya sidflikar dyker upp inom snar framtid
inspiro
är
mina in progress målningar
stämplar och
 Hollys photoshoot på moi
när jag mårsomaldrabäst








































...skulle faktiskt gått iväg och dansat lindy idag

men fastnade framför högar av pappersgöra...bildval
för nu ska alla ansökningar in 
till stipendium
en vecka brukar krävas
av idogen nedböjt huvud fram till småtimmarna
men brukar ge utdelning
densomintegersig
envissomfåsomjagär








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar