söndag 23 augusti 2015

Trolska Intensiva Dagar..Puff behöver vila i mig själv & la loba kallar..

trolska fantastiska mornar



har jag o min Holly haft 
skådespel till morgongröten
vackert så det gör ont i själaskinnet
mm..varma intensiva dagar har förflutit..
alla dessa berikande samtal...intensiva möten ..mellan mina målartag och euforiska danssteg
gör att jag är oerhört trött 
all denna energiska stimulans gör att jag behöver mer lugn på kvällarna
princip bara gå på date med mig själv
undantag var myskräftintillvattnet igårkväll

vi de tre Ö överlevande som funnits på ön i princip sen start
Leif Lena och moi
är i dagens läge oerhört svårt att sammanföra
fantastiskt mysigt
att få rå om de jag älskar
kärlek
tiden är så abstrakt
för tjugo år sedan satt en annan liten blondin vid min sida 
Lovisa..saknade dig igår
dock...
så berikad
























































yepp...
såklart var jag inte trött igår
så jag blev sittandes med en ciggar i ena mungipan...ett glas rom i hand
och blickade ut över trolskt vatten med sitt härliga nattsken
vemvetvadframtidenharisittsköte
ett är säkert
att ännu mer dans kommer det bli
nu 
när veckodagarna är helt tomma på besökare
brukar inte bry mig när besökarna tittar förundrat på den långa svartklädda som jazzar omkring i eufori över härligheten 
för jag tittar förundrat tillbaka
hurkandeståstillahelakroppenskrickerjuavdanslust
märkligt
men skönt att kunna freaka ut totalt utan blickar på sig
..ser fram mot mången härliga målningar..ännu mer fina små tete a tete som kommer till mig 
i rasande fart
la loba kallar på sin flock
med uppdämt behov







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar