tisdag 28 april 2015

Begåvade Myrna Hauwert..Installationer Överallt..& Tvärtomådran bultar

mendåså



är beduintält...parasoll och mängder av skyltdockor placerade i butik och tryckeri..
småler lite åt min motsattakärringsyndrom ...som visar sig även här..
tvärtom tycker jag om ..
..vända uppochned på uppfattningar om hur det ska vara..
..i det lilla och i existens..
mixa det med min installation / scenografinördighet och längtan efter Ahaupplevelser så...
och inget är till salu..
de gör narr av den stackars konstnären som bygger upp miljöer och tjurigt nekar kunderna att handla
..
de överdriver
lite
fantastiskt
affärskvinnasådetförslår
nåväl...jag och Holly har myst ikapp idag
hon "sockerhögavalltgott" ute i värmen och jag stelfrusen "svältande" inne i kylan
balans 
min inspiro 
är röriga glimtar från butik och fortsättning på Paulina Arcklin bilder från det mest fantastiska hem 
 av skrot/samlarmani som installationer
vilken begåvad kvinna
denna Myrna Hauwert är


































































..när man ser hem likt detta 
vill man bara lägga ned penseln ... kofoten och aldrig skapa mer
hur man än gör i livet kommer man inte att komma i närheten detta vackra
men
jag knogar på och är hög av mina egna installationer och skrotsamlingar
vi pratar om tung existens
nedräkningen har börjat
två dagar kvar till öppning
ännu mer fantastiskt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar